Jag glömde 2 viktiga saker igår

och någon oviktig kanske.😃
 
1. På lördag kommer ju Magdalena, min dotter, hit. Det ska bli så kul. Jag är så glad för det.  Vi ska i alla fall hinna med några varv i Nobelspåret. Hon ska också få sitta i Nobelstolen på torget.😃
 
2. I slutet av augusti åker vi till småland och är katt- och husvakt åt Therese och Andreas som ska åka på e 3 veckor lång bröllopsresa till Bali.  Vi tar det som en lång semester där i de småländska skogarna. Det ska bli en fin upplevelse det tror jag.
 
Idag har jag varit 2 vaarv i Nobelspåret i ganska snabb takt. Mina knän har inte protesterat ännu.  Jag brukar stretcha efter mina varv men får alltid ont då. Om jag inte stretchar så är allt bra.
 
 
Vägen mot spåret. 🐒
 
 
De 2 sista bilderna är från min promenad igår. Det finns så många häftiga träd här. Mycket lövskog och det gillar jag. och rönnbär 😣
Ja idag är det vänsterhäntas dag. Alltså min dag. Min fröken i ettan gjorde allt hon kunde för att lära om till höger. Till och med fick jag gå till en psyolog med mina föräldrar för detta: Han sa detta är en mycket intelllegent flicka= vänsterhänt. Och så blev det. Ja vänsterhänt är jag alla fall.!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag är ju inne på sluttampen nu med nedtrappningen av antidepressiva och det enda jag märkt är att jag orkar mer nu. Inga tecken på att kroppen skulle skrika efter medicinen, som doktorn sade. Jag är så glad att jag snart är fri från denna medicin.
Sömntabletterna går också bra. Jag får ta en ungeför en dag i veckan. på rätt väg verkligen.
Jag känner att jag får mer kontroll över mitt eget liv. Helt fantastiskt.
Nu ska du ha tack som orkade läsa.
 
Kramkram💗
 
 

Kommentera här: