Framtidsideer

Ja men idag var jag på gott humör. Jag fick eller tog mig en promenad. Idag blev det en lite lugnare tur ner till stan och beställde tid hos en ny frisör. Nästa tisdag bblir det lite nytt.
 
Det var sol och det var lite regn varmt och väldigt fuktig luft.
 
Vackert är det alltid i naturen. Jag är så glad att jag kan ta dessa promenader och kunna se det fina.
Mycket med rönnbär är det iår. Hoppas det blir en fin vinter. jag tänker ju åka skidor. :)
 
Vi var i Gävle ett par dagar systrarna och jag.
Det var en fin vistelse och många glada skratt.
På torget liggger dennaskapelse
gamla stan i gävle.
Fina områden i gävle Bolongeskogen och Stadsparken.
Gott med fika där efter att vi vimsat runt i Gävle nästan 2 timmar.
nu har jag bokat resa till Sudsvall den 21 oktober. Lena, min syster ska också med.
vi tänker bo hos Ingrid, systern.
 
Jag ska hälsa på en del Sundsvallsbor och så barn och barnarn förstås.
Sen har jag nu fått en så fin ide. Jag tänker, eller få hjälå med, att boka en chaterresa nästa sommar. Jag hoppas att så många som möjligt av barn och barnbarn vill och kan föjla med. Jag är lliite impulsiv av mig så jag tänkte att det är båst att hoppa på iden då den kommer.
Vi ska komma på plats och tid tillsammans. Det ska bli så kul.
Jag har en så tur som har ett så bra liv.
 
Annika, Magda oc AnnLouise
 
Therese
Annikas döttrar Moa, Nova och Ida.
 
Alex och Hannah har jag inga bra bilder på.
Jag har mycket att se fram emot.
 
 
Ha det gott.
 
Kramkram
 
 
1 Janos:

skriven

Ja, Gävle är fin, jag har vistats där ofta för min sons mor kommer därifrån. Ha en finn dag.

Kommentera här: